د لـــــــــــــ ــــــــفــــــ ــــــیــــــ ـــــــــن

ایــن هــمــه بـــــــی قـــ ــــراریــت از طـــلـــــب قـــ ــــرار تــــوســــت........طـــالــــب بـــــی قـــ ــــرار بــاش تــا کـــه قـــ ــــرار آیــــدت

د لـــــــــــــ ــــــــفــــــ ــــــیــــــ ـــــــــن

ایــن هــمــه بـــــــی قـــ ــــراریــت از طـــلـــــب قـــ ــــرار تــــوســــت........طـــالــــب بـــــی قـــ ــــرار بــاش تــا کـــه قـــ ــــرار آیــــدت

توصیه آقای کاف

اولین بار که عنوان مدرکش را دیده بودم با تعجب و شوق گفتم من تابحال فوق لیسانس ژئوفیزیک دانشگاه تهران ندیدم، همونجایی که هر سال روی تقویم اسم آقای ملک پو رو می زنه و می گه استخراج از مرکز ژئو فیزیک دانشگاه تهران، لبخند ِ گرمی تحویلم داد و از همون روز با هم دوست شدیم، آنقدر که با هم می رویم حیاط خلوت پشتی ساختمان و چای می ریزیم و گپ می زنیم و او سیگار وینستون لایتش را در می آورد و می گوید؛ خانمم روش نمی شه بگه، اما می فهمم از سیگار کشیدنم خسته شده، این رو اینجا بکشم یکی خونه کمتر می کشم، به من می گه آرومی، این آرومی زرنگت کرده، درحالیکه همه بحث می کنن، تو داری فکر می کنی و بهترین راه رو انتخاب کنی، بیخودی اینجا با من مشورت می کنی، خودت می دونی چی کار کنی و من می مانم چطور بگویم جایی طوری گیر می افتی که به قول الف؛ "  آدم گاهی می بیند مثل یک بشکه قیر سرد، ساکن و سنگین و بی حوصله است. دوست دارد مثل همان بشکه قیر سرد از بالای تپه ای با بی قیدی رها بشود پایین. "  و من مثل همان بشکه قیر نیازمند اندکی گرمایم تا آب شوم.  فکر می کنم او از من آرامتر است و پخته تر تصمیم می گیرد، هنوز صحبت های چند روز قبلش گوشم را قلقک می دهد، با آن قد بلند و اندام ورزیده و پوست تقریبا سیاهش، که وقتی والیبال بازی می کند حرارتش بدنش به حد زیادی بالا می رود و در حالیکه همه کم آورده اند هنوز انرژی دارد؛  " اگر قبل ازدواج چند تجربه ی جنسی داشتم، حتما دیدم رو نسبت به ازدواج خیلی بازتر می کرد و همه ی مسایلش رو در نظر می گرفتم" ، و با تاکید محمد حتما  اینکارو بکن، در انتخابت خیلی موثر و تاثیر گذاره، حداقل می فهمی سطح نیازهات چقدره و طرفت چقدر می تونه پاسخگوت باشه،....



--------------------------


پست قبلی کمک کرد نکته ای که مدت ها در مغزم گم شده بود را بیابم، برای پست بعدی درباره اش خواهم نوشت، چند خطی....






 

نظرات 11 + ارسال نظر
میثم شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 00:45

آقای کاف راست گفته . با اینکه ازدواج نکردم ولی می دونم که حرفش درسته . البته نه از جهت تخمین نیازها بلکه از جهات دیگر .

موافقم، این توصیه رو این روزها خیلی ها می کنند !!

رها شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 15:40

اگه قبل از ازدواجش تجربه داشت، اون تجربه ها شاید نکاتی که توی ذهنشه رو براش روشن میکرد اما تو ذهنش خاطره ای ساخته نمی شد که بعدها آزارش بده؟ حتما میشد.
روح و روان آدم مثل فلش و مموری قابل فرمت شدن نیست این مساله شاید در بعضی زمینه ها کمکش میکرد اما به نظر من ارتباط بین خودش و همسرش تحت تاثیر اون خاطرات قرار میگرفت.

فکر می کنم بحث خاطره داشتن و نداشتن نیست، احتمالا از همسرش رضایت جنسی نداره و احتمالا قبل ازدواج به همه چیز فکر کرده که می تونه کنار بیان با هم الا این، تو نوشته ام هم چند جایی اشاره کردم از خصوصیات فیزیکی و وضعیت قوای جسمانیش و حتی رنگ پوستش، به همین علت بود، این آدم با این خصوصیت ها به سادگی رضایت جنسی پیدا نمی کنه....
من خیلی ها، خصوصا دخترها رو دیدم بعد از ازدواج و خصوصا بچه دار شدن، روح و روانشون بسادگی فرمت شده ....

سارا شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 16:51

این حیاط خلوت پشتی آخرش شما رو از راه به در میکنه!

جایی که هستم راحت می تونی از راه به در بشی، اینکه کوچیکشه

میثم یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 03:02

به نظرم توان جنسی به شرایط فیزیکی بدن ارتباط چندانی نداره . به شخصه اعتقاد دارم نیاز جنسی 10 درصد از قضیه ازدواج رو شامل میشه . برای خود من در اولویت ششم به بعد قرار داره اگه ده اولویت برای ازدواج متصور باشم .

فقط نوشتم، صاحب نظر نیستم و این خاصیت بیشتر نوشته هاست، نویسنده طوری می نویسه که بین چیزهایی که می خواد ارتباط منطقی برقرار کنه، گاهی ممکنه این ارتباط ها لزوما درست نباشه....برای شما 10 درصد هست، دیدم کسانی رو که تا 100 درصد هم بوده....ازدواج نباید فقط به این خاطر باشه، و کسی رو انتخاب کن که طبعش مثل خودت باشه، که هریک از طرفین در این رابطه رضایت نداشته باشه، به مشکل های اساسی بر می خورید..البته می دونم که شما این ها رو بهتر از من می دونید، مشکل اینجاست این حرف ها موقع ازدواج تـابو هست و طرفین هیچ ارزیابی از میل خودشون ندارن، چه برسه به طرف ِ مقابل.....

فاطمه یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 11:05 http://www.radepayegol.blogfa.com

سلام
باما هم محله ای هستید تقریبا
دیروز کلی ازپستاتونو خوندم

سلام بچه محل
چه خوب، بالخره یک بچه محل اینجا پیدا شد هواموداشته باشه
امیدوارم از خوندنش لذت برده باشید...

فاطمه دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 09:40 http://www.radepayegol.blogfa.com

سرچهارراه پل تهران نو ودماوندهم یه آقای فلج باداداشش یاهمکارش همیشه هست.
دستمال وکبریت واینا می فروشن.
اونا روهم دیدی؟

بله متاسفانه، همیشه هستن، تو روزهای سرد برفی و بارونی، تو افتاب داغ تابستون، یک پیرمرد گل فرووش هم هشت، صورت دوست داشتنی و خنده رویی داره، من اون رو از سال 86 می بینم اونجا، شاید با هم یک عکس گرفتیم......
می بینم خیلی هم مسیریم، شاید شما رو در تاکسی های رسالت، روبروی باک تجارت دیده باشم

فاطمه دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 22:22 http://www.radepayegol.blogfa.com

شایدد
البته فکرنکنم.
آخه من اغلب باماشین خودمم

یعنی حالا باید پاچه خواری کنم تا از میدون رسالت برم داری
اتفاقا امروز زیر بارون موندم

رکسانا سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 01:25

خانوم دکتر جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 09:12 http://ims2001.blogfa.com

باهاش خیلی نچرخید...کمال همنشین....
همینه دیگه جای کار از این حرفها میزنند و سیگار می کشند.....کشور پیشرفت نمی کنه

اتفاقا خیلی اقا و با شخصیت هست،
با سیگار و حرف، انرزی می گیریم راندمانمون چند برابر بیشتر می شه....

فانی شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 15:14

یه مطالعه در این زمینه انجام شده بود تو کشورای غربی و نتیجه گرفته بود که روابط جنسی قبل از ازدواج تاثیری رو موفقیت ازدواج نداره.خدا خودش می دونه.
چیه خوب؟
کامنت به این شیکی!

با این جمله ات اول اقای کاف، بعد کلی محقق و پژوهشگر روابط جنسی و اجتماعی رو زیر سوال بردی، اما از این تحقیق جای دیگه نگو، مخصوصا جلوی آخوندها که تو بوق و کرنا و چماق می کنن برای نسل جوون که .....
شیک بود، اما مذهبی پسند !

آبگینه یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 18:19 http://abginehman.blogfa.com/

نمیشه گفت چقدر توصیه این دوست‌تون درسته یا غلط، اما نظره اغلبه خانم‌ها تو این زمینه معلومه چیه
فرض کنیم دوست‌تون درست گفته باشه، شما هم به توضیه‎اش عمل کنی، اونوقت میخایید از بینه همون افراد همسرت رو انتخاب کنی؟ بعید میدونم

نظری تخصصی باشه درسته حالا اگر هم در حداقل باشه ....
از من گذشته که بخوام به نظر کسی عمل کنم، گاهی باید به سن و شخصیتت نگاه کنی و بفهمیی که کارهایی دیگر مناسبت نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد